Account, log in en toegang tot organisatie
Zorg dat je een account hebt, ingelogd bent en toegang hebt tot de organisatie.
Ga naar de gebruiker instellingen
Dit kan door naar de instellingen van je organisatie te gaan en daar naar "Gebruikers" te gaan.
Voeg gebruiker toe
Klik op "Voeg gebruiker toe".
Voer e-mailadres en recht in
Voer het e-mailadres in van de gebruiker die je rechten wilt geven. Selecteer ook het recht dat je deze gebruiker wilt geven op jouw organisatie.
Als je alles goed ingevuld hebt, klik op "Voeg toe" om de gebruiker toe te voegen.
Het is belangrijk dat de gebruiker al een bestaand account heeft. Mocht dat niet het geval zijn, dan kun je de "Registratie URL" delen zodat er eerst een account gemaakt kan worden.
gebruiker toegevoegd
gebruiker toegevoegd
De gebruiker is met het gekozen recht toegevoegd aan jouw organisatie.
Indien je een gebruiker meerdere rechten wilt geven, herhaal dit proces.
HOW-TO: recht verwijderen van organisatie
Ga naar de gebruiker instellingen
Ga naar de gebruiker instellingen
Volg de stappen hierboven om naar de "Gebruikers" van jouw organisatie te gaan.
verwijder recht
Klik achter de gebruiker op het kruisje van het recht dat je wilt verwijderen.
Bevestig door te klikken op "Ok".
recht verwijderd
recht verwijderd
Het recht is verwijderd van de gebruiker.
Indien dit het laatste recht was van de gebruiker voor jouw organisatie, zal deze uit de lijst verdwijnen.